Monday, October 22, 2007

こんにちわみんなさん。 せんしゅうどようびはともだちのたんじょうびでした。 とおだちと K-townへ いきました。 かんこくのレストラーンへいきました。 それからカラオケへ行きました。 さけとビールを飲みました。 おもしろいでした。
I also helped my friend move all of her stuff into a U-Haul last night, so I'm pretty tired.
For me, Japanese is becoming slightly easier, which seems to be the opposite of what other students think. I think this is because I knew absolutely nothing about the language when I started this class, whereas other students were somewhat familiar. And now, I'm acclimatizing to the new system. いいですね!

1 comment:

なずきあん said...

おいしい かんこくの レストランを
おしえてくださ〜い。